pátek 1. listopadu 2013

Workout 1.11.


Tak a máme tu opět další první den v měsíci. Jak já se na ten den vždycky těším, ale nadšení mi vydrží do té doby, než vlezu na váhu a vezmu do ruky metr, abych přezkoumala své nové já. No a nebylo tomu jinak ani tento den.





No nic tak jdeme na dnešní workout. Bude trošku delší, ale myslím si, že rychle uteče. 
Přeji hezký den.



BURPEE&SIDE LUNGES
(hop dolu, klik, hop nahoru a výpad do strany)

PRISONER GET UPS
(ruce za hlavou, sednu na zem, lehnu, sednu, vstanu a vyskočím)

MOUNTAIN CLIMBERS
(horolezci)

PLANK LEG LIFT 
(hop dolu do strany a horní noha jde natažená nahoru)

JUMPTUCK
(výskok a plácnu do stehen)



3 ROUNDS

15 kol: 50 sekund cvičení, 10 sekund odpočinek


MOJE VÝSLEDKY:

CVIK
POČET OPAKOVÁNÍ     1. KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ    2. KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ     3 KOLO
BURPEE SIDE LUNGES
11
10
10
PRISONER GET UPS
8
7
9
MOUNTAIN CLIMBERS
90
93
94
PLANK LEG LIFT
8
8
8
JUMP UCK
18
20
21



   Uuff fff, no můžu vám říct, že to byla teda makačka. Hned při prvním cviku jsem se proklínala :). Řekla bych, že je to dost náročný workout, není tam ani jeden cvik, u kterého bych si trochu odpočinula, pořád na nohou, také po konci workoutu jsem to pěkně rozdýchávala i ještě ňákou chvilku po závěrečným protažení. Takže za mě mazec. 





Žádné komentáře:

Okomentovat