sobota 23. listopadu 2013

Workout 23.11.

Ahojky, tak sedím u počítače, piji kávičku, pročítám vaše blogy a vymýšlím dnešní workout a nechce se mi nějak cvičit. Ale to mě rozhodně neodradí od toho, abych si zacvičila. Ten pocit, když po posledním cviku padnu na zem a cítím se "zničeně" mě nabíjí tak, že chvilku počkám než mi slehne káva a půjdu na to... No a docela se nakonec už těším :D. To je bezva jak mě vlastní slova motivují :D.


Více mě baví, když se sestava skládá z vícero cviků, nemám ráda, když nějaký těžký cvik musím opakovat třeba ve čtyřech kolech :D, takže dnešní sestava se skládá z 10 (12) cviků ve dvou kolech.

Časovač:
12 MINUT
24 kol - 20 sekund cvičení, 10 sekund pauza


ONE LEG PLANK JUMPS & PUSH UP


PLANK SHOULDER TAPS


ONE LEG PLAN JUMP & PUSH UP


BENT OVER ROWS

DANCING CRAB


COMPETITION SIT UPS


SIDE PLANK LEG LIFT
(A POLOŽIT BOK NA ZEM)


SIDE PLANK LEG LIFT


THRUSTER


TOE TOUCH JUMP UP
(A HOP DO VÝSKOKU)


DUMBBELLS SWING


STAR LIFT


Použila jsem 2,5 kg činky + 5 kg zátěž od tekutého pracího prášku na dumbbell swings.

MOJE VÝSLEDKY:

CVIK
POČET OPAKOVÁNÍ 1. KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ 2. KOLO
ONE LEG PLANK JUMP & PUSH UP
3,5
3,5
PLANK SHOULDER TAPS
22
23
ONE LEG PLANK JUMP & PUSH UP
3,5
4
BENT OVER ROWS
12
13
DANCING CRAB
14
14
COMPETITION SIT UPS
7
7
SIDE PLANK LEG LIFT
6
6
SIDE PLANK LEG LIFT
6
7
THRUSTERS
10
11
TOE TOUCH JUMP UP
5
5
DUMBBELLS SWING
11
12
STAR LIFT
9
11


4 komentáře:

  1. Taky miluju ten pocit po cvičení, kdy jsem zničená a spokojená se sebou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, na ten pocit nic nemá :-) Jinak moc pěkný workoutek ;-) Mám za cíl toho jednou zmáknout tolik, co ty ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji ;). Určitě to taky zmákneš. to chce prostě cvičit, cvičit a cvičit ;).

    OdpovědětVymazat