pondělí 25. listopadu 2013

Workout 25.11.

Dneska rychlovka - 10 minutové, ale myslím si, že dost náročné cvičení.




2 ROUNDS
20 kol - 20 sekund cvičení, 10 sekund odpočinek


JUMP ROPE


JUMPING JACKS


SIDE BURPEES


REVERSE FLY


BICYCLES


SIDE CRUNCHES & PULSE


SIDE CRUNCHES & PULSE

DIAMOND PUSH UPS


WOODCHOP LUNGES 


MULA KICK



MOJE VÝSLEDKY.

CVIK
POČET OPAKOVÁNÍ 1. KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ 2. KOLO
JUMP ROPE
5
48
JUMPING JACKS
22
23
SIDE BURPEE
6
5
REVERSE FLY
10
12
BICYCLES
22
21
SIDE CHRUNCHES PULL
5
8
SIDE CRUNCHES PULL
6
8
DIAMOND PUSH UP
6
8
WOODCHOP LUNGES
9
9
MULA KICK
6
6


6 komentářů:

  1. Ten poslední cvik bych asi nezvládla :-D

    OdpovědětVymazat
  2. tak jsem si dneska zacvičila tenhle tvůj workoutek a ke konci jsem měla pocit, že umřu a lilo ze mě dobře :-D celkem dlouhých 10 minut mého života :-D zítra hodím svoje výsledky k sobě na blog, tak se můžeš podívat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo akorát ty diamond push ups jsem vyměnila za dámský klik :-D

      Vymazat
    2. Super, jsi skvělá. Určitě se teda zítra mrknu. ;)

      Vymazat
    3. Jo a já jsem vlastně taky dělal dámský diamond klik ;)

      Vymazat
    4. no já jsem chcípácká ostuda a dělala jsem obyč dámský klik :-D já ten diamond prostě nezvládám :-/ to chce u mě tak pár let, než ho zvládnu :-D

      Vymazat